مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی سبلان برگزار شد

10

آیین گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی با حضور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان و واحد HSE  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی سبلان محمد زالی مدیرعامل این شرکت در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشان ضمن گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌ها و از خودگذشتگی‌های آتشنشانان میهن اسلامی‌مان در عرصه دفاع مقدس گفت: غیور مردانی که در 8 سال دفاع مقدس با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند، برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

زالی با تبریک این روز به همه کارکنان واحد ایمنی و آتش‌نشانی، افزود: آتش نشانان افرادی زحمت‌کش و فداکار هستند که با عشق و با همه وجود در راه ایجاد آسایش و رفاه مردم کشورمان بی‌وقفه و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در همه دشواری‌ها در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند و این نشان‌دهنده اهمیت بسیار بالای کار شماست.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان  همچنین با اشاره به تلاش مضاعف کارکنان واحد HSE در شرایط پاندمی کرونا  نیز  اظهار داشت: تلاش کارکنان خدمات ایمنی و آتش نشانی و کمیته مدیریت بحران برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا قابل تحسین است و ما قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

زالی در ادامه تاکید کرد: همه اینها نشان‌دهنده اهمیت کار شماست و بر این اساس روزآمد بودن دانش فنی، آمادگی جسمانی و حفظ تمرکز، اصول مهم و الزامی برای همه کارکنان بخش‌های اطفاء حریق و ایمنی است که باید همگی آنرا در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقش واحد ایمنی و آتش‌نشانی در حفظ منابع انسانی و زیرساخت‌ها، کلیدی و تعیین‌کننده است، تصریح کرد: به همین دلیل ضرورت دارد که توجه ویژه به شناسایی نقاط ریسک در دستور کار این واحد باشد تا ضمن به روز بودن دانش و آمادگی جسمانی بیش از پیش بتوانند نقش مهم خود را ایفا کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با اهداء هدایایی از کارکنان واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی تقدیر کرد.

 

12 10 11 13