شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد عملیات اجرایی فاز یک دیوار فلر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی و پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا به همین منظور از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید تا ظرف مدت یک هفته از تاریخ نشر این آگهی فرم ارزیابی را ارسال نمایند.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد «خرید و خدمات پس از فروش اسکنر سه بعدی» را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای، پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا به همین منظور از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید تا ظرف مدت یک هفته از تاریخ نشر این آگهی فرم ارزیابی را ارسال نمایند.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان ( سهامی خاص) در نظر دارد یک دستگاه ماشین آتش نشانی چند منظوره  و یک دستگاه خودرو وانت پیشرو  مورد نیاز این مجتمع را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید. ضمناً شماره تماس 18-96667117-021 ( داخلی 2974)  برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد « خرید و خدمات پس از فروش نرم افزار RBI » را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای، پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدیهی است ارسال مدارک به منزله شرکت در مناقصه نبوده و مناقصه‌گران واجد شرایط از طریق دعوتنامه کتبی به مناقصه دعوت خواهند گردید.