شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد خدمات نگهداشت و تعمیرات مجتمع متانول را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدیهی است ارسال مدارک به منزله شرکت در مناقصه نبوده و مناقصه‌گران واجد شرایط از طریق دعوتنامه کتبی به مناقصه دعوت خواهند گردید.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد امکان سنجی و طراحی پروژه احداث تجهیزات انتقال و تزریق CO2 مازاد از پتروشیمی­های فاز 2 عسلویه به سایت پتروشیمی سبلان را به مشاور دارای صلاحیت واگذار نماید. ضمناً شماره تماس 18-96667117-021 ( داخلی 2974)  برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است. 
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد « طراحی و راه اندازی سیستم CMMS» را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای، پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدیهی است ارسال مدارک به منزله شرکت در مناقصه نبوده و مناقصه‌گران واجد شرایط از طریق دعوتنامه کتبی به مناقصه دعوت خواهند گردید.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد « بهینه سازی سوله‌های انبار و ساخت اتاق سرور » را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. بدیهی است ارسال مدارک به منزله شرکت در مناقصه نبوده و مناقصه‌گران واجد شرایط از طریق دعوتنامه کتبی به مناقصه دعوت خواهند گردید.