شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد تأمین متریال شیمیایی واحد کولینگ و بخار را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای و پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند اسناد مزایده را از طریق وبسایت شرکت به آدرس www.sabalanpico.com دریافت نمایند.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان ( سهامی خاص) در نظر دارد «ساخت 300 عدد مافل بلاک جهت ریفورمر H-2001 به انضمام 300 ست ساپورت های نگهدارنده «به شماره خرید های 1402090 و 1402097»  مورد نیاز این مجتمع را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند فرم ارزیابی کیفی را از طریق لینک زیر مشاهده نمایند: www.sabalanpico.com
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد انتخاب پیمانکار تأمین خدمات تخصصی ماشین های آتش نشانی، تأمین نیرو و امداد و نجات را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای و پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند اسناد مزایده را از طریق وبسایت شرکت به آدرس www.sabalanpico.com دریافت نمایند.
شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در نظر دارد انتخاب پیمانکار ایاب و ذهاب کارکنان خود ( خدمات حمل و نقل و ترابری) را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای و پس از ارزیابی کیفی متقاضیان به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید. متقاضیان می‌توانند اسناد مزایده را از طریق وبسایت شرکت به آدرس www.sabalanpico.com دریافت نمایند.